Snygg Major

 
 
 
 
 
 
 
 
Lite bilder mamma tog idag. Vet att jag ser väldigt smal ut i min väst och jacka, mhm. Åh, ser ni första bilden. SNYGG-SNYGG-SNYGG-SNYGG!! Världens finaste häst. Ser ni hur muskulös han är eller? Beasten. Haha, fin bock-bild också eller hur?! HAHAHA!
Hade ett väldigt mysigt pass utomhus på ridbanan idag. I början var han riktigt mjuk och gjorde som jag ville, lite lat kanske så fick driva på en hel del. Jag galopperade först en långsida för att testa om underlaget verkligen var bra, han blev genast glad men gjorde inget. Andra gången jag skulle galoppera försökte jag arbeta honom lite, det tyckte han inte var kul så det slutade i en skyhög bakutspark. Hahaha! Och de två galopperna efter slutade också i ett par bockningar. Men jag satt kvar och skrattade. BUSHÄST! Kul att han orkar i alla fall, han fyller ju ändå 23 snart. Mot slutet lät jag honom galoppera på och jag stod i lätt sits med lite slappare tyglar. Så fick till ett par "rena" galopper på slutet. Just i samband med bockningarna blev han nästan lite het och lite svårare att få stopp på, men han lugnade sig sen och gick om en klocka i slutet. Var väl inget stilpass egentligen men det var kul att busa runt lite i snön. Tycker om honom, trots att han är som han är. Mitt finaste hjärta! ♥
Kommentarer
sofie

Riktigt fina ni är!
Sv: Elina som tog bilden tackar säkert! ♥

Datum: 2013-03-28 Klockan: 12:41:48 Blogg/hemsida: http://sofiemikaelas.blogg.se
EBba!

Å vad underbart det ser ut!

Kram Ebba!

Datum: 2013-03-28 Klockan: 16:00:07 Blogg/hemsida: http://rabbitstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: