Det sötaste jag någonsin sett

 
 
 
 
Säg hej till Musse, tio dagar gammal. Denna lilla stackare fick en rätt tuff start i livet. Han och hans syster blev övergivna av sin mamma uppe på en hylla i ett stall (hemma hos Julia) där de sedan både ramlade ner och Musse var den enda som överlevde. Just nu flaskmatas han och han kan knappt gå än, han försöker men oftast ramlar han mest. Han är så sjukt liten och så himla söt. Mitt hjärta bara smälte när han satt där och pep i min famn. Dem där små blåa ögonen är så himla gulliga, sötast är att han skelar också. Det syns rätt mycket på nedersta bilden. Förmodligen ska han få ett nytt namn, men han here Musse för tillfället. 
När jag var hos Julia igår var vi öven ute och fotade lite, hade haft en speciell foto idé ett tag så Julia fick stå modell. De kommer upp imorgon eller senare idag hade jag nog tänkt. 
Kommentarer
Ebba LAGERSTRÖM

Börja ju rinna tårar av söt het & sorjlighet!
SÅÅÅÅ SÖÖÖÖÖT!

Datum: 2013-05-13 Klockan: 20:29:39 Blogg/hemsida: http://ebbalagerstrom.horseworld.se
isabella

Hej, tänkte bara säga att stallet.se ska stängas ner den 31 maj. Inte för att någon av oss är aktiva där men vi båda har ju ändå pratat där väldigt mycket så personligen tycker jag att det är ganska tråkigt/sorligt att det stängs :/

Man kan läsa mer på sajten.

Datum: 2013-05-14 Klockan: 19:22:34 Blogg/hemsida: http://bruneta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: