I live in a box of paint

 
 
Bilder från igår och i förrigår. Den översta från taket vi var på och den understa är från stallet. Frida har förresten lagt ut videon på sin blogg nu. Ni hittar den här! Det är alltså jag som filmat och fotat allt, och det är mig och Julia som ni hör i bakgrunden. Haha! Tycker det är lite komiskt att jag säger "hoppas verkligen att det går bra nu" sekunden innan hon flyger av. 
Idag red jag fina Majsan. Tredje gången i rad nu. Det gick bra i alla fall. Hon var pigg och glad och formen var rätt lagom fin och hela hon kändes mjuk och bra. Så jag försökte fokusera på min sits o.s.v. och att ha händerna rätt, jag sitter ofta fel om jag slutar tänka på det så jag försökte tänka på det mycket. Galoppen blev riktigt fin stundvis, men på slutet blev hon SJUKT stark. Hon är så himla framtung också så det är nästan hopplöst. Försökte bromsa med sätet istället med då ökade hon bara ännu mer. Men jag är väldigt nöjd ändå, fick mycket bra samt konstruktiv kritik, det är bra tills tävligen om en vecka då jag ska ha henne. Hoppas att det går bra.
Imorgon åker jag i alla fall och rider ett annat litet sto. Mer om det då. Sen åker jag till min finaste fuxkille på Lördag, tänkte köra ett rätt kravlöst pass tror jag med mycket galoppfokus. Han slarvar gärna med galoppfattningarna, så jag tänkte köra lite fattningar från skritt. Annars ökar han gärna ett par steg och sen blir det galopp. Längtar.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: