I'm so tired of being here

 
 
 
Ett par till bilder från photoshooten. Gillar mellersta bilden lite faktiskt, den är faktiskt spontant tagen när Julia började dansa runt lite. Haha! Men jag gillar att den är aningen oskarp och hela hennes "pose" för att den känns så glad, trots att det ska vara en ganska dyster photoshoot.
Idag red jag Ferdy. Har ju inte ridit honom sen i December. Han är en ganska känslig häst och är lite svår att få i form faktiskt, men jag började jobba honom från början och precis i början så lossnade han faktiskt ett tag och gick fint i form. Men dock gick han inte riktigt så resten av lektionen. Då stretade han mest emot. Men vissa stunder mjuknade han faktiskt och fick fina steg och blev mycket finare huvudet var väl lite här och var men jag fick helt enkelt fokusera på annat, han är ju lite små stötig att sitta ner på men just när han mjuknade så var han mycket behagligare. Det tog ett tag innan jag kände att jag verkligen kunde sitta ner och hänga med i hans gång, jag red ju ändå Fille i Söndags. Galoppen var nästan värst, han har otroligt stor och mäktig galopp måste jag säga men jag vande mig snabbt. Han var väldigt pigg och lyssnade fint på alla fattningarna och galoppen var faktiskt rätt bra. Bommarbetet gick riktigt bra och det kändes som han var där jag ville ha honom. Inte ett fantastiskt pass men det gick väl okej. Det går ju inte perfekt varje pass.
Kommentarer
Ellen (alatariel)

Sjukt fina bilder!

Datum: 2013-05-16 Klockan: 19:41:28 Blogg/hemsida: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: