Vårblommor och en fluffboll

 
 
 
 
 
Var precis ute i trädgården en sväng och fotade lite fina blommor som har börjat växa fram. Sen satt jag ett tag inne hos kaninen min och myste. Han är så sjukt söt. Som ni ser på en av bilderna blev han väldigt arg på en pinne som hela tiden var på fel plats så den bet han i och sen kastade han iväg den åt ett annat håll. Vilken härlig dag det har varit idag. Hade orientering i det varma och soliga vädret, fast jag blev väldigt sen tillbaka och får förmodligen inte det betyget jag satsar mot, en det var härligt att få springa runt i skogen, förstår inte varför alla hatar det. Tycker själv det är roligt att få röra på sig ute i skogen, få frisk luft och bara rensa tankarna lite. Vet knappt ens hur många grader det är ute idag, men varmt är det i alla fall och solen skiner. Kan väl inte klaga riktigt. Synd bara att jag inte rider Dilba idag, men hon skulle bara skrittas lite lätt men jag och Bella hade tänkt att jag skulle få rida henne någon annan dag i veckan när Bella behöver hjälp. Hoppas på det! 
Kommentarer
EMILIA SVEDLIND

Fina bilder :)

Datum: 2013-05-07 Klockan: 14:04:28 Blogg/hemsida: http://emiliasvedlind.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: