You will always get what you want

 
 
 
Började dagen med att vakna till en STOR JÄKLA ÅSKSMÄLL så jag fick hjärtattack. Kul, super kul. Jag har även idag hunnit prata ihop mig med Bella ordentligt. Som ni har märkt har jag ju inte åkt ut och ridit Dilba nu på senaste tiden, och det är helt enkelt för att jag och Bella har haft olika åsikter om när jag ska åka och rida henne och det har inte riktigt fungerat så idag så pratade vi och fixade så att jag rider henne varje Måndag som det var tänkt från början. Hoppas verkligen att det funkar så nu. Har även varit och skött om fin-ponnyn idag. Skulle inte tacka nej om jag får hoppa honom på Torsdag, men jag har inte önskat någon så vi får väl se helt enkelt.
Kommentarer
Ellen (alatariel)

Wow sjukt fina bilder!! Så fin blur!

Datum: 2013-05-22 Klockan: 15:52:58 Blogg/hemsida: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: