I wish that I could just turn back the time, start over again

 
Ännu en regnbågsbild. Tror detta är den sista från denna photoshoot. Blir nog lite tjatigt tillslut.
Har spenderat ännu en dag sjuk här hemma, men har passat på att fixa lite med headern så det blev mest bara några bilder som jag ändrade på och sen har hela bloggen fått en nu bakgrundsfärg. Lite mysigt blå, har haft den i den andra bruna nyansen så länge så ville byta lite. Nu känns det i alla fall som att bloggen ger ett lite mer ärligt intryck. Förut hade jag bara två pyttesmå bilder Fille och Major men jag ville ha det lite större eftersom min blogg faktiskt är ganska mycket hästblogg ändå. Vad tycker ni om den? Själv är jag lagom nöjd. 
Kommentarer
Signe Nylander

ÅH DEN ÄR SÅ FIN! Och tror nog aldrig att jag har reflekterat över hur vacker bilden på Julia är i högra hörnet. Vacker modell och superb fotograf! ♥ Och ja, bakgrundsfärgen är ju typ min favoritfärg. Me gusta! :*

Datum: 2013-11-20 Klockan: 18:22:03 Blogg/hemsida: http://nylandersigne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: