Can I ever own what's mine?

 
Ännu en bild på finaste Julia. Detta är faktiskt en favorit från photoshooten. Vet inte varför men jag gillar den. 
Var och pratade med min psykolog idag, vet inte riktigt annars vad man ska kalla det och såklart att jag klantig nog att tappa papprerna jag skulle ha med mig, dem var i fyllda och ganska viktiga. Cyklade faktiskt tillbaka en bit och letade men sen av jag tvungen att skynda mig för att inte komma för sent. Men som tur var hittade jag dem i ett dike när jag cyklade hem. And they lived happily ever after, eller något sånt.
Imorgon har vi hemstudiedag så vi är alltså inte i skolan men har skolarbete ändå. Sen efter det är det ridning, och förmodligen rider jag någon storhäst då det vuxna har teori. Men vi får se.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: