Did you really think that you could fix me?

 
Bild på mig som Julia tog i Söndag. Tyckte typ inte om någon annan av bilderna, inte på grund av bilderna i sig utan jag är bara en usel modell och totalt ofotogenisk. Men denna tyckte jag faktiskt om ändå. Mitt hår är ganska rufsigt för vi hade precis haft massa löv i det men jag såg bara konstig ut på alla dem bilderna, haha. 
Super härlig dag idag. Hade super rolig idrott idag som var sådär ansträngande men på ett roligt sätt, styrketräning med egen kroppsvikt. Så det känns lite i musklerna nu men det är skönt att känna att jag gjort något idag. Mest i magmusklerna då jag och Lina satt och skratta hur länge som helst.
Och inte nog med det ska jag iväg till stallet nu och hoppa. Ingen aning om vilken häst jag får men det ska bli kul. Kommer vakna med träningsvärk överallt imorgon då. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: