Grym ponny

 
Tävlingen idag gick högt över förväntan verkligen. Han var lite små seg i galoppen på framridningen. Jag var lite nervös innan helt ärligt. Han blev piggare väl inne på banan och hoppade bra och det flöt på bra. Dock hoppar han mycket sämre inomhus, hade mer än gärna haft tävlingen utomhus. Och inte mycket stora saker att påpeka direkt. Han tog i så sjukt mycket och hoppade verkligen ett riktigt fint språng på näst sista hindret. Det kanske inte såg bra ut alls och jag tycker själv inte det ser överdrivet bra ut på videon och så men känslan var väldigt bra och gud vad kul jag kände att det var. Gick ut från ridhuset med ett enda stort léende på läpparna, en gulprisrosett på ponnyn och en felfri 70cm runda gjord.
 
Funderar lite på om jag ska lägga ut videon eller inte. Jag sitter lätt och överanalyserar videor på när jag rider och pekar ut fel vilket inte direkt är en boost till självförtroendet kan jag säga. Men vi får se. Annars får ni helt enkelt leva utan den videon.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: