I've been having this dream that we could fly

 
 
Två andra bilder från igår som är tagna vid en annan plats än den innan. Tyckte faktiskt om första bilden. 
Hoppning stod på schemat idag då med Fille. Det gick verkligen toppen bra. Han var lite varierat pigg idag, vissa stunder bara sög han på mot hindrerna bättre än vad han brukar medan vissa stunder tvekade han faktiskt lite, mest på dem lite högre hindrerna, kollade av med mig om jag tyckte vi skulle över hindret och sen hoppade han utan problem. Jag fick allra bäst känsla på en fem & en halva vi hoppade, min hoppsits var mycket bättre än vanligt på den. Har ju många små jobbiga problem i den men en av dem är att jag gärna ställer mig upp i en lite för upprätt sits, fast ryggen ska vara paralell med hästens. Men i fem & en halvan var det mycket bättre vilket kändes toppen. Han hoppade allt utan några problem alls. På slutet hoppade vi en banan på 8 språng, där låg hindrerna mellan 80-90 och det gick bra. Väldigt rolig bana måste jag säga, inte för lätt eller svår men med lite utmaningar ändå. Imorgon är det markarbete så det ska bli jätte kul också. Och efter det åker jag ut och rider Major. Båda favoriterna på en och samma dag, kan det bli bättre? Tror nog aldrig det har hänt innan. Ska bli mysigt. Fast får ju ställa om ganska mycket, finns inte många likheter mellan Major och Fille direkt. ;)
Kommentarer
Sanna Bäckström

Din bilder är helt magiska, skorna var inte helt fel heller! ;)

Svar: Tack bästa du, du peppar och förstår alltid mig när jag behöver det! <3

Datum: 2013-10-28 Klockan: 19:06:50 Blogg/hemsida: http://sannas.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: