Mysig eftermiddag i stallet

 
Ännu en bild från när jag var hemma hos Julia utöver sjön precis bredvid deras hus. Himlen var helt lila den kvällen och det var super fina. 
Kom precis hem från stallet då. Blev ungefär 25% sköta om hästar och återstående 75% av att jag och Ebba mest pratade. Hjälpte även till lite med ett problem som har uppstått nu mellan henne och hennes sköthäst, Betty. Det har helt enkelt varit så att hon har börjat träna Betty lite med det här att hon ska kunna följa efter en, vilket nu har ledit till ett dåligt beteende så nu när Ebba skulle kratsa bakhovarna på henne så gick hon istället efter Ebba och tiggde. Kul att sen se skillnad så snabbt faktiskt. Och kul och hjälpa till också. Sen pratade jag och Ebba bara lite övrigt, känns så skönt att verkligen ha någon som man kan prata med som henne. Vi tänker lika i de flesta fall och kan båda prata ut med varandra. Och jag öppnar mig sällan så lätt för folk men Ebba är en av dem jag kan prata med i alla lägen. En man verkligen kan lita på och som lyssnar och förstår.
Kommentarer
EbBA LAGERSTRÖM

Känns så skönt att prata med dig också Sofia!
Du är än super bra vän verkligen! <3

Datum: 2013-10-17 Klockan: 07:17:16 Blogg/hemsida: http://ebbalagerstrom.horseworld.se
Josäfin Andersson

Åh så snygg header du har! Så fin bild :o

Datum: 2013-10-17 Klockan: 11:08:43 Blogg/hemsida: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: