Stitch & Cosmos

 
 
Dessa söta bilder tog jag på min två gerbiler för någon vecka sen. Det var en strimla av solljus som lyste in från fönstret och de verkade älska att sitta där så jag passade på att fota när dem ändå för ovanlighetens skull satt still. Så söta! Tänkte även ta tillfället till akt att förklara lite mitt schema till höstlovet då jag kommer ha mycket att göra och så ni vet vad ni kan vänta er av bloggningen.
Först och främst så har vi just nu finbesök här hemma av en liten hund som heter Tintin. Han ska bo hos oss hela höstlovet nu och sen även lite veckan efter. Så himla mysigt, den hunden är så sjukt charmig så det ska bli mysigt. Så förmodligen är jag ute mycket på promenader med honom och så. I övrigt så rider jag mycket nu i veckan. Så här ser det ut:
Måndag: Hoppkurs (70-90cm) med Fille dag 1, hoppning.
Tisdag: Hoppkurs dag 2, markarbete. Ut till Major tillsammans med Ebba, vi filmar in mitt "videoprojekt" då.
Onsdag: Hoppkurs dag 3, hoppning.
Torsdag: Lektionsridning, dressyr.
Fredag: Hästfritt. Sova över hos Julia på Halloween-"fest".
Lördag: Stallvärdinneridning, förmodligen någon storhäst.
Söndag: Skötarridning, Fille.
 
Förresten vad dåligt det plötsligt har blivit med kommentarer. 
Kommentarer
Ellen (alatariel)

Nej vad söta! ^^

Datum: 2013-10-26 Klockan: 18:33:56 Blogg/hemsida: http://alatariel.papper.fi
Elin

Den mörka gerbilen liknar min gamla, så himla söta djur. Alla mina tre fick tumörer :(

Svar: åh tack men det är nog kattens förtjänst!

Datum: 2013-10-27 Klockan: 21:15:32 Blogg/hemsida: http://ringqvistelin.blogg.se
Sara Fryk

Guuu va söta :D

Datum: 2013-10-27 Klockan: 22:33:42 Blogg/hemsida: http://sarafryk.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: