You are flawless

 
 
 
 
Här är då lite bilder från idag då. Är helt kär i första bilden verkligen. Han är super söt på den bilden och jag är sjukt arg att sista bilden är en suddig print screen från en video och inte en vanlig bild istället. 
I alla fall så hade det regnat mycket innan jag började rida så därför var det väldigt blött som ni ser då och underlaget var inte direkt super, så han blev lite skumpigare än vanligt. Lite svårt pass att utvärdera, jag och Ebba filmade ju in videon som jag har planerat ett tag så det var ju mycket fokus på det. Så det kändes inte så jätte bra egentligen, men han var super duktig och lugn. Han brukar vara lite känsligare men det gick bra ändå tycker jag med tanke på omständigheterna. Red först med sadel men på slutet tog jag av den och red barbacka lite med eller utan halsring mest skritt men en del trav också. Och min barbackasits suger verkligen, speciellt när jag rider honom för han har så sjukt spetsig rygg. Så jag blir helt enkelt lite ihopkrupen och mina ben åker fram ganska mycket, jag vet inte riktigt om det kanske blir behagligare så eller varför jag gör det automatiskt? Aja. Han är så fin, världens allra bästa häst. 
Kommentarer
Kim

Sv: Hon hade först Pluto men bytte sen till Linus, hon hade också en i sin stuga som hade Charmy :) Kommer inte ihåg vilken vecka dock xD

Såå himla fina bilder!! :") Vad duktiga ni är!

Datum: 2013-10-29 Klockan: 22:46:25 Blogg/hemsida: http://kimdahl.webblogg.se
Stella

Jätte fina bilder! Nyfiken på filmen! :D

Datum: 2013-10-29 Klockan: 23:00:42 Blogg/hemsida: http://wecandoittogether.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: