Autumn

 
 
JAAA! Våran dator funkar igen nu, fast det är en tidsfråga innan den lägger av totalt. Det är i alla fall därför det har tagit lite tid att uppdatera här. Idag har i alla fall inte varit en bra dag alls. Jag har sovit bra ändå de senaste två dagarna, men jag tänker inte gå in på varför idag har varit en dålig dag och jag tänker inte gå in på hur mycket jag har gråtit idag. Det är inget stort det är bara jag som är känslig.
Jag tog en lång promenad i alla fall för att försöka må lite bättre och kameran hängde med och humöret blev lite bättre. Jag och mamma cyklade sen ner och köpte choklad så det gjorde saken lite bättre också. Jag trodde inte det skulle bli några bra bilder alls men det visade sig att det blev ett par användbara så här har ni två av dem. Håller på att redigera fler så dem kommer väl någon gång.
Kommentarer
Elin

Hoppas du känner dig bättre snart, åh det suger att må dåligt, gör det själv nästan varje dag och det är hemskt..

Datum: 2013-09-20 Klockan: 23:12:45 Blogg/hemsida: http://ringqvistelin.blogg.se
frida

bloglovinbyte?:) kommentera om du lägger till mig så lägger jag till dig med! :)

Datum: 2013-09-21 Klockan: 19:45:11 Blogg/hemsida: http://fridalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: