As lucky as us

 
KOM IHÅG ATT SE VIDEON I HD! Här är videon från när vi hade hand om Major i fyra dagar. Det är Frida som rider i dem första klippen. Blev i alla fall ganska nöjd med videon. Jag är inte jätte duktg på att redigera videos just och nu har jag inte använt iMovie på ett tag och det tog även ett tag när de hade uppdaterat programmet ganska mycket. Men vissa av klipp tycker jag riktigt mycket om. Stort tack till Matilda som filmade en av dagarna, det är klippen där jag har röda ridbyxor. Men den här videon gör mig verkligen varm inombords. Världens bästa häst.
Kommentarer
Sanna Bäckström

Så fin video på er, så fina! <3

Datum: 2014-04-16 Klockan: 16:40:46 Blogg/hemsida: http://sannabackstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: