Mysig dag igår

 
 
 
Hade en väldigt mysig gårdag. Lånade en bok jag har funderat på att läsa ett tag, "Alla kungens hästar", och av det jag har hunnit läst är den verkligen sjukt bra. Rekomenderar den verkligen! Sen åt jag sushi innan vi åkte iväg till Major. Frida red ut på en ganska lång tur och han fick galoppera ganska mycket och det såg så himla fint ut vilket var kul att se. Frida och Major har innan inte kommit jätte bra överens tyvärr men nu när hon bara red på långa tyglar så kom de bättre överens. Idag ska ju jag ut och ha hand om honom. Hade tänkt ha honom lös på banan och kanske om han tycker det är roligt så sitter jag upp lite utan utrustning.
Kommentarer
Molly

Den boken är så otroligt bra!:3 Och så kul att du får spendera så mycket tid med Major!:)

Svar: Ja, verkligen! :) Åh, det ska verkligen bli så himla kul.
Sofia Krantz

Datum: 2014-04-05 Klockan: 16:02:29 Blogg/hemsida: http://nordwest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: