Architecture

Gothenburg 2014 - Canon EOS 60D + 50mm f/1,4 - Model: Julia Kat
 
Godmorgon på er gott folk! Hoppas att ni har en trevlig morgon. Själv vaknade jag vid klockan fyra och har ite kunnat somna om sen dess. Gav upp efter ett tag så scrollade runt på tumblr istället (heh) och kämpade mig ur sängen vid sju och åt frukost. Otroligt nog känner jag mig knappt ens trött. Förstår inte alls hur min kropp fungerar egentligen, är oftast tröttare ju mer jag har sovit och sover jag sämre vaknar jag ofta helt utvilad. Get your shit together, body! 
Idag ska vi i alla fall iväg och handla massa saker, vi tar ju nämligen hem Azzi och blir hyresvärdar på henne nästa helg så vi ska bara se till att allt finns i stallet. Även fast jag inte kommer vara överdrivet delaktig kring Azzi och inte har inspiration eller ork till att vistas i stallet just nu så hänger jag med i alla fall. Men hoppas att det blir en bra dag idag. Mår faktiskt helt okej och känner mig fylld med en främmande vilja att göra saker och känner mig fylld av inspiration till allt möjligt. Får se om jag får ut något av det för en gångs skull...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: