Gothenburg

 
 
 
 
 
The statue love is real! ♥ Fast helt ärligt är hela Göteborg typ fyllt av statyer så det resulterade i en hel del foton på statyer. Vi har i alla fall haft det super bra. Jag menar hur kan det bli annat än bra när man får spendera tre dagar i Göteborg med min familj och släktingar + den bästa personen i hela världen? Blivit mycket skratt när man har min knasiga 1 åriga kusin konstant runt sig. Trots att jag mest har varit trött och hungrig konstant under hela resan och även blev jätte illamående och yr efter att ha åkt en hel del första dagen på Liseberg, så har det varit riktigt härligt att vara där. Vi var en kortis på Liseberg idag också och sen gick vi in till Nordstan, jag åt en SUPERGOD vegansk biff och sen gick vi runt där några timmar. Längtar redan tillbaka lite. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: