And I'm tired, I only want the truth

 
 
 
När det började byggas upp lite ångest över att jag iprincip bara suttit inomhus (förutom vid typ 3 tillfällen) de senaste dagarna så tog jag och gick ut på en promenad. Mötte många änder, och en trevlig man med hans hund som frågade lite om min kamera och spontantpratade. I övrigt har jag försökt plugga lite, skrivit massor, kollat på Supernatural, Orphan Black & Teen Wolf för att fördriva tiden och gav även lite mat till en hemlös kille som brukar sitta utanför våran mataffär. Han vinkar alltid och ler när han ser mig och är så himla tacksam när man ger något till honom. Annars har jag mått lite sådär idag, men det är okej. 
Kommentarer
Linda

jätte fina bilder

Datum: 2014-12-06 Klockan: 01:10:52 Blogg/hemsida: http://www.nattstad.se/Lindalinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: