Oh you, use your heart as a weapon and it hurts like heaven

 
I brist på annat tar jag en av mina typiska bilder där jag har hår i hela ansiktet. Haha. Shit, måste verkligen fota någon dag nu. Har inte fotat på år känns det som förutom hästbilder. Rubriken är från låten "Hurts like heaven" av Coldplay som jag lyssnar på just nu. Den låten är verkligen så himla vacker alltså. Gotta love Coldplay. 
Känns skönt att få helg nu faktiskt. Denna vecka och förra veckan har jag inte direkt mått toppen om man säger så. Även idag har jag inte mått jätte bra. Det blev dock lite bättre när katten som varit ute och halvt försvunnen i nästan 12 timmar kom igen och gav mig massa pussar. Hoppas på en bättre morgondag. Ska ut tidigt till Melody. Vet inte rikigt om det är tänkt att jag ska rida men vi får se. Vi kommer i alla fall bestämma hur ofta jag ska rida henne då så det ser jag fram emot.
Ha en toppen helg på er alla fina människor! Tack för lite högre statistik idag. Alltid lika kul.
Kommentarer
Tuuli Elmgren

Sv; Tack snälla :D

Datum: 2014-02-07 Klockan: 22:37:33 Blogg/hemsida: http://tuulielmgren.blogg.se/
Stella

Tack så jätte mycket! Nu har jag sparat dem :D

Datum: 2014-02-07 Klockan: 23:17:59 Blogg/hemsida: http://wecandoittogether.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: