All that still matters is love ever after

 
 
Två pussbilder som Emelie tog på mig och Fille i lördags. Han är så himla fin alltså, går inte att se sig mätt. Måste erkänna att första bilden får honom att framstå som större än vad han är, man ser dock hur tjock han är. Hahahaha. Tur att han är söt i alla fall. 
Imorgon ska jag försöka beställa hem en halsring, har börjat tröttna på att ha min reptyglar som halsring då det bara är krångligt och opraktiskt eftersom jag måste vika dem på hälften för att den blir alldeles för lång annars. Hoppas att den hinner komma innan jag är hos honom nästa gång. Köpte ju även en clicker häromveckan eftersom jag ska bara clickerträna lite med Major och se hur det funkar, han blir ju lite "på" om man ger mat som belöning. Hoppas på att båda funkar bra i alla fall.
Kommentarer
Isabella Berger - Fotografi

Åh din häst är enormt vacker! :D

Datum: 2014-01-06 Klockan: 20:42:53 Blogg/hemsida: http://szalai.blogg.se
Veronica

Fina bilder och fin blogg du har!

Datum: 2014-01-10 Klockan: 18:39:08 Blogg/hemsida: http://veskin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: