And only surrender will help you now

 
 
Idag började då ridningen igen, fick Zander. En ponny jag aldrig ridit tidigare och inte känt behov att rida heller. Gick så fruktansvärt dåligt att jag inte ens vet vart jag ska ta vägen. Usch. Det gick ganska bra i början i skritten och när vi travade fram men annars gick det bara dåligt. Ponnyn var det inget fel på förutom att han hade humörsvängningar stup i kvarten och jag red inte direkt bra på något sätt. Usch. Skäms nästan. 
Känns så himla trist att all ridning bara går så himla dåligt nu. Blir lite jobbigt efter ett tag,
Kommentarer
.............

fan vad du ljuger nu alltså. du är så himla bra på att rida, och jag känner mig urdålig när du säger att du skäms över din ridning. is not okey.

Datum: 2014-01-02 Klockan: 19:04:44
Sara Fryk

sv: så lite så! Tycker din blogg är GRYM! :) Kram <3

Datum: 2014-01-02 Klockan: 19:50:09 Blogg/hemsida: http://sarafryk.horseworld.se/
Sara Fryk

sv: men vad bra, det är meningen!! :D <3

Datum: 2014-01-02 Klockan: 20:40:52 Blogg/hemsida: http://sarafryk.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: