I believe it's time for me to move forward

 
 
Ursäktar fortfarande för min bloggning, men jag fotar knappt något längre. Det enda jag har nu är ett par bilder på mig och Major jag har redigerat bara för att jag behövde något att lägga upp. Haha, undre bilden är ju verkligen inte fint beskuren (även fast jag inte har beskurit den efter eller så) men jaja. Bättre än inget, I guess.
 
Min lilla hemlis jag berättade om i förra inlägget har kommit lite längre. Jag vill inte ta ut för mycket i förväg men kan säga så här: jag ska ut på en PROVRIDNING på antingen söndag eller någon gång nästa vecka.
Mer om det känner jag att jag inte säger då inget verkligen är säkert. Är i alla fall väldigt smickrad i det här fallet, även om det inte blir något med den här hästen eller så. Men som sagt, ni får ju höra mer på söndag eller när det väl blir jag åker ut och hälsar på hästen. Gud, har nog inte varit på en riktig "provridnig" sen jag red Topsan. Wow, det var ju inte igår direkt. Är det ens någon som hängde med sen min förra blogg och när jag var medryttare på henne?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: