I just wanna fall and loose myself

 
Så här såg det till mesta dels ut när jag och Fille skulle bli fotade, det var något som fångade hans uppmärksamhet till höger för han kollade dit hela tiden. På tal om FIlle så red jag honom idag. Han var på dåligt humör innan, det kände jag av direkt men han var gladare i ridningen. Red med väldigt slappa tyglar, höll ingen kontakt om jag inte skulle svänga o.s.v. och det gick helt okej. Har bara inte samma sug till den här "vanliga ridningen" längre, får bara dåligt samvete vad jag än gör. Men i galoppen idag kände jag faktiskt att det var riktigt kul, Fille var glad och det är då det känns kul och då är det faktiskt roligt. Vi får som sagt se hur jag gör med hästarna nu. 
Kommentarer
Elin Ringqvist

svar; Åh jag som inte ens var speciellt nöjd med dem bilderna, tack så hemskt mycket fina du!!

Datum: 2014-01-09 Klockan: 20:16:46 Blogg/hemsida: http://ringqvistelin.blogg.se/
amanda

Jag tycker inte du ska må så dåligt över dina prestationer! Jag förstår att du känner dig lite delad, been there, done that liksom.. Jag tycker du ist ska fokusera på vad du vill göra med de färdigheter du har :) Det viktigaste i allt är ju att du ska må bra och ha kul! Känner du att den engelska ridningen inte ger dig nått - byt! Även i andra sammanhang! Du verkar vara så kreativ och smart och sånna individer vill alltid ha mer! Du känns som en sån! Beundransvärt i min mening :) Har du läst equiss blogg? och Alexandra Wirgart? (:

Datum: 2014-01-09 Klockan: 21:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: