I will wait for you

 
 
Canon EOS 60D - Canon EF 50mm f/1,4 USM
 
Jag har så mycket inspiration till att blogga och skriva nu, bara inga idéer. Och det är ganska frustrerande. Jag tar mig själv inte allt för seriöst och tycker alltid att mina idéer är dumma eller att ingen bryr sig helt enkelt och har lite svårt att "avsluta" vissa saker och bli klar. Har egentligen vad som känns som en miljon inlägg i utkast som jag från början tänkt publicera men det har inte blivit av. Jag vill så gärna kunna skriva varierat och att min blogg ska vara intressant, vilket jag inte känner att den är nu, så jag vet inte riktigt hur jag ska lyckas med det här. Känns som alla inlägg blir likadana och långtråkiga helt enkelt. Antingen skriver jag för mycket eller för lite.
 
Men det har rullat in mycket fina kommentarer senaste dagarna och jag vill bara säga ett stort tack till er för det var helt dött ett tag och det är något jag verkligen uppskattar. ♥
Kommentarer
Molly

Tror alla känner sådär någon gång ibland, för mig händer det ofta kan jag säga!

Men jag tycker du ska veta att du är ruskigt begåvad och du har väldigt unika sätt att fota på. Det är många som kan fota men som saknar en känsla i bilden. Du däremot levererar en känsla i varje bild! Och det är självklart nånting du ska vara väldigt stolt över! Så lita på dig själv och gå skriv exakt det du vill skriva!;)

Datum: 2014-01-07 Klockan: 23:48:59 Blogg/hemsida: http://nordwest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: