It's gonna take a lot to take me away from you

 
 
I brist på andra bilder så lägger jag upp dessa två inte särskilt fina bilder. Den översta är väldigt suddig men med lite hjälp av photoshop såg den lite bättre ut i alla fall. Det var i alla fall lite dimmigt utomhus men bilderna gör det inte rättvisa.
Idag red jag en ponny som heter Ferdy. Tycker extremt mycket om den ponnyn och har inte ridit honom på ett tag. Han är väldigt känslig och riktigt mysig enligt mig, väldigt mycket min typ av häst. Han var verkligen superfin idag, var riktigt fin och avslappnad och sänkte sig neråt nästan hela passet. Hade verkligen ett riktigt fint tramp, redan från början. Red med rätt slappa, nästan lite långa tyglar och han trivdes jätte bra med det. Kunde verkligen slappna av och komma till rätta. Han gjorde klockrena skänkelvikningar och bommarbetet i trav gick toppen bra. Hade lite problem med galoppbommarna först men sista gången bara far han iväg i världens galopp. Inte sådär läskigt utan han vart riktigt glad bara, öronen rakt fram. Men fort gick det verkligen, hahaha. Super mysigt pass verkligen.
Kommentarer
Wilma

Fin blogg! :)

Datum: 2014-01-16 Klockan: 21:35:14 Blogg/hemsida: http://wilmafur.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: