Mer om kissemissen

 
 
Jag kände att jag tog allt lite för snabbt igår. Men som sagt, vi är ju kattägare nu. Och basic-sakerna har jag ju tagit, Qastor, 3 år. Han är otroligt stor i kroppen, det syns inte på bilderna, inte på något sätt tjock utan bara jäkligt lång och biffig helt enkelt.
Vi besökte ett katthem här för någon månad sen, fastnade för Qastor som då satt i karantän. Han var en hittekatt som någon hittat någon gång i november. Vi fick inte gå inte till honom då men vart säkra rätt snabbt. Han behövde bara kollas av veterinäroch nu är han alltså våran.
Och jag har aldrig blivit så här kär i ett djur så fort. Jag förväntade mig att han skulle hålla sig undan första dagen men wow alltså, har aldrig NÅGONSIN mött en så här social katt. Han är mer som en hund. Och han verkar stormtrivas verkligen. Och han är så gullig och gosig att mitt hjärta bara smälter. Så fort man sätter sig ner hoppar han upp i knäet på en, lägger upp tassarna på sidan av halsen på en och slickar en på hakan. Sen hoppar han åt sidan och lägger sig som en bäbis mot ens arm (understa bilden). Bara den här morgonen har han lagt sig så och somnat i min famn 4 gånger. Han är så otroligt rar och översocial verkligen. 
Helt kär i denna katten. ♥
Kommentarer
Elin

svar; Tack Sofia! :D känner mig dock inte ett år äldre haha.

Svar: Haha, men så är det alltid. Man tror att det ska vara så jäkla lifechanging men egentligen så känner man ingen skillnad alls. ;)
Sofia Krantz

Datum: 2014-01-20 Klockan: 00:11:10 Blogg/hemsida: http://ringqvistelin.blogg.se
EBBA LAGERSTRÖM

Åh, han är så fin!
Tror nog till och med att jag vågar hälsa på honom om vi träffas, han verkar vara en guld katt! <3

Datum: 2014-01-20 Klockan: 15:21:04 Blogg/hemsida: http://ebbalagerstrom.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: