Vill lyfta fram en blogg

 
Jag skulle verkligen vilja lyfta fram en tjej här på bloggen. Molly kommenterade min blogg för ett tag sen, i samband med min "halsrings video" och sa att hon tyckte om den. Så jag kollade in på hennes blogg och fastnade snabbt för hur otroligt fina bilder hon tar och fastnade även snabbt då jag gillade hennes sätt att rida och hålla på med sin häst. Hon och hennes häst Tösen är verkligen jätte roliga att följa och fina att se på. Och hon är väldigt duktig på det hon gör. Och ett stort tummen upp till hur enkel ridutrustning hon har, bara ett nackstycke, bett och tyglar. Det är så jobbigt att se att folk ska komplicera allt och bara sätta på fler och fler saker hela tiden för att det är snyggt eller för att "lösa problem". Men det är ett bra exempel på att det går att få samma resultat utan alla extra bett och remmar överallt. Och ni vet att jag har nämnt innan att jag är inte emot bett, det går att rida bra på bett och tittar ni på bilden till vänster... DET är ett bra exempel på att rida bra på bett. Trots att Tösen inte har någon nosgrimma och mycket väl kan gapa hur mycket hon vill så har hon munnen helt stängd stängd. 
 
Men jag tycker verkligen att Mollys blogg är värd ett besök och hon verkar vara en toppen person, extra plus i kanten är att hon (precis som jag) älskar Harry Potter och vi har samma kamera och fick nu samma objektiv till jul. Lite läskigt nästan. Haha. 
Här är en till länk till hennes blogg: http://nordwest.blogg.se/
Kommentarer
Molly

Tack så hemskt mycket för de fina orden underbara du!<3 Tror Tösen och jag har haft en svacka nu i några veckor men detta får mig att verkligen vilja ta mig upp därifrån. Vilken underbar start på dagen, och jag hoppas du också får en bra dag + alla dagar efter det!:3

Haha objektiv, Harry Potter, 60D for tha win!;D

Datum: 2014-01-06 Klockan: 10:45:32 Blogg/hemsida: http://nordwest.blogg.se
Josefine

Åh vilken fin blogg du har, och med massa fina bilder! Ska absolut fortsätta läsa din blogg! :)

Datum: 2014-01-06 Klockan: 11:18:17 Blogg/hemsida: http://stylebyjosses.blogg.se
Alma Bengtsson

Är verkligen förvånad över att Molly inte har fler följare, tycker om hennes blogg så mycket och hon är så duktig!!

Datum: 2014-01-06 Klockan: 21:09:18 Blogg/hemsida: http://photoab.blogg.se/
Anna

Ja, Mollys blogg är riktigt fin och ett glädjepiller att kika in på! Din blogg är då minst lika trevlig! :D

Datum: 2014-01-07 Klockan: 22:35:27 Blogg/hemsida: http://thingsyoudreamof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: