We're never gonna quit it, no

 
Ännu ett självporträtt jag tog med ljuset bakifrån. Den här och den jag redan lagt upp är typ dem enda bilder som blev någorlunda bra.
Idag har faktiskt varit en riktigt bra dag. Hade en väldigt jobbig kväll igår, går inte in på detaljer då det inte spelar roll. Idag var i alla fall mycket bättre. Höjdpunkten på dagen var när jag fick reda på att JAG SKA UT TILL MAJOR PÅ FREDAG. Jag blev så otroligt glad verkligen. Och vi kommer nu ha hand om honom när hans ägare jobbar sent eller är upptagen på annat håll, så det kommer ju inte längre vara regelbundet en gång i veckan men det är något i alla fall. Kan inte ens beskriva hur lättad jag är nu. Nu ska jag verkligen ta vara på att få rida och umgås med honom, uppskatta varenda sekund och verkligen njuta.
Sen händer det även en rolig sak på lördag. Inget som är jätte roligt för er, har varken med hästar eller foto att göra men ni kommer ju få veta då i alla fall. Inget jätte stort men det är roligt för mig i alla fall. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: