You left me with no love

 
 
 
Tre till bilder på Julia. Har fortfarande den del jag inte har visat upp som jag måste få tillfälle till att lägga upp. 
Har faktiskt haft en riktigt bra dag idag ändå för en gångs skull, inte gjort så mycket särskilt men ändå lite små saker. Sett mycket peppande videos på youtube, varit inne på peppande bloggar, kollat mycket Tumblr och fått extremt mycket ny inspiration till mycket. Speciellt till ridningen just nu. Sett mycket inspirerande bilder på folk som galopperar runt utan utrustning på vackra platser av olika slag. Jag fick bara helt plötsligt väldigt lust att ha en egen häst, även fast jag med handen på hjärtat kan erkänna att jag inte hade klarat av det idag, men fantisera får jag fortsätta göra. Har bara väldig lust att hålla på med hästar varje dag, utvecklas och bara ha riktigt kul. Och jag tror det är därför den "vanliga" ridningen går så dåligt just nu, för att det inte är vad jag vill syssla med egentligen, det ger mig inte lika stor glädje längre. Samtidigt som jag vet vad jag vill vet jag inte alls.
Jag har även inspiration till att skriva och blogga, vilket är skönt då det inte alltid är så att jag har det, så det tas bara emot positivt. Har en framlyftning till en tjej jag vill lägga ut snart, har lite åsiktinlägg som jag funderar på, ett par inspirationsinlägg o.s.v. Fan vad skönt det är att faktiskt må bra för en gångs skull även fast det förmodligen håller någon timme eller två bara.
 
En annan sak, jag fixade och trixade med bloggen lite igår så nu har jag två nya kategorier, "Fille" & "Major", som ni hittar under "vardag". Gjorde det helt enkelt bara för att det ska vara enklare att hitta inlägg om bara dem istället för att bara ha alla hästinlägg under "hästar". Tacka mig inte,
Förlåt för långt och meningslöst inlägg, är bara väldigt glad just nu och ville bara få ur mig lite saker.
Kommentarer
Ellen (alatariel)

Så snygga bilder! Min favorit är nog den första. ^^

Datum: 2014-01-06 Klockan: 15:25:33 Blogg/hemsida: http://alatariel.papper.fi
Josäfin Andersson

Åh SATAN vad snygga bilder! Särskilt den första :D

Datum: 2014-01-08 Klockan: 15:03:10 Blogg/hemsida: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: