You're an illusion, you'll never be king

 
Bilderna ser väldigt mörka ut i mobilen, så det kan vara bra att höja ljusstyrkan om dem ser väldigt mörka ut. 
 
Jag tog lite självporträtt igår, hade en liten plan med att ljus bakifrån. Faktiskt riktigt nöjd över resultatet, den här bilden blev rätt simpel men jag gillar den. Är ju annars allergisk mot bilder på mig själv, bland annat på grund av inte världens bästa självförtroende, men denna bild står jag faktiskt ut med. 
 
Idag var det ju första hoppträningen detta år. Fille var en ängel idag verkligen i hanteringen, somnade en gång när jag skötte om honom. Det gick helt okej på hoppningen. Det kändes lite hastigt och flängigt, vilket jag ofta tycker på hoppningar. Vart dock inga stopp eller något. Vi hoppade en bana på slutet, då var han väldigt underlig och verkade mest förvirrad, stackarn. På slutet hoppade jag en femochenhalva igen och på videon ser det ut att nästan ligga på lite under en meter någonstans (kanske 90-95) men jag vet inte riktigt eftersom jag aldrig kollade på hindret. Det kändes som om att han skulle stanna men han tar i och kommer över, så jag hamnade i obalans. Haha. Som sagt, inget dåligt pass men ingen fantastisk känsla. 
Kommentarer
Josäfin Andersson

Super balla bilder, och du borde inte vara rädd att lägga ut bilder på digsjälv, du är super gullig!

Svar: Åh, tack det värmer verkligen så mycket ska du veta.
Sofia Krantz

Datum: 2014-01-17 Klockan: 09:07:41 Blogg/hemsida: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: