Food, food, glorious food

 
 
 
 
 
Ett intresse som dykt upp för mig bara nydligen är matlagning. Jag lagade iprincip aldrig mat förut och när jag väl gjorde det fann jag det inte särskilt roligt egentligen. Men sen jag började äta veganskt har jag börjat laga iprincip all min mat helt själv. Jag älskar att exprimentera med olika maträtter eller bara enkla nyttiga mellanmål som ändå smakar gott. Trots att jag egentligen just nu har lite problem med mat så det är just nu inget som är ett toppenämne för mig men jag finner det ändå oftast roligt att vara i köket. Jag har innan varit rätt petig och feg när det gäller mat men nu har jag börjat testa massa nya saker, mycket jag inte skulle tänka tanken att smaka innan.
Allt på bilderna över är helt veganskt, hemmagjort och dessutom nyttigt trots att det kanske inte ser ut så. Jag menar till om med min egen version jag gjorde av B&J's "Half Baked" är nyttig och utan massa onödigheter. Och även fast det ser ut som glass, kakor o.s.v. så är det faktiskt bara bra saker i dem. Och de smakar himmelskt dessutom!
Kommentarer
Molly

Jag känner en stark koppling till rubriken haha :') Ser riktigt gott ut!

Svar: Haha, tack tack! ;)
Sofia Krantz

Datum: 2014-07-13 Klockan: 17:05:56 Blogg/hemsida: http://nordwest.blogg.se
Emma

Ser riktigt smarrigt ut verkligen! :D

Datum: 2014-07-15 Klockan: 20:04:08 Blogg/hemsida: http://emmaomelros.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: