Guns hidden under our petticoats

 
Satte mig ner för att redigera lite. Flippade ur lite med redigeringen och resultatet blev det över. Tyckte det blev lite speciell känsla i bilden. Det ser ut som jag har bra hy på denna bild också, haha, vilket jag inte har. 
Så lägger till en liten bild här under som jag gjorde mörkare för en annan känsla i bilden. Ville gärna redigera bort de där jobbiga små prickarna som drabbar mig men kände mest: "Oh well, jag har dålig hy och det finns inget jag kan göra åt det så jag behöver inte dölja det längre". Dock är min hy bättre nu än den varit på ett tag så jag hoppas att det kan fortsätta vara så. Är by the way inte naken på bilden utan det ser bara ut så, haha. 
 
Kommentarer
Tilde Nelander

Du är så himla duktig på att redigera!

Svar: Tackar så hjärtligt! :)
Sofia Krantz

Datum: 2014-07-27 Klockan: 11:14:53 Blogg/hemsida: http://www.flieges.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: