Julia 15 år

Mitt väldigt kreativa födelsedagskort jag gjort dagen till ära.

Idag fyller denna fantastiska människa år. Min bästavän, min andra halva, min bättre hälft, min syster, min soulmate eller vad nu mer klyschigt jag kan komma på. Denna människa är så otroligt underbar på alla sätt att det inte går att beskriva. Att vi inte ens känt varandra i tre år känns helt omöjligt och jag kan inte föreställa mig en tillvaro utan henne. Ibland är vi så läskigt lika att det inte ens är sant, säger saker exakt samtidigt dagligen utan att ens behöva ha ögonkontakt med varandra. Oftast är det helt ologiska saker egentligen som ingen annan skulle tänkt på att säga men trots det säger vi det samtidigt. Vi skrattar åt samma saker som inte en annan människa förstår sig på. Hon är en av de väldigt få människor i nuläget som bara genom att vara med mig kan få mig att glömma allt det jobbiga för en stund. Jag har aldrig varit såhär nära en person och aldrig litat så mycket på någon. Hon är verkligen helt amazing.
Denna tjej förtjänar verkligen det bästa. Hon går knappt att beskriva med ord verkligen. Jag är lyckligt lottad som får kalla henne min vän. ♥
Kommentarer
EBBA LAGERSTRÖM

OMG, DOG ÖVER COLLAGET, SÅ HIMLA PERFEKT!!!!!! ;)
GRATTIS JULIA, OM DU NU SER DETTA? ;)
Kram! <3

Datum: 2014-06-11 Klockan: 14:23:06 Blogg/hemsida: http://ebbalagerstrom.horseworld.se
Invigd 15-åring

TACK SÅ SJUKT JÄVLA MYCKET. Jag gråter herregud. Tack för att du finns bästaste vän. Älskar dig mer än allt annat.


I SEE YOU EBBA! Du är bra söt du med. TACK!!

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Datum: 2014-06-11 Klockan: 19:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: