March into the sun

 
 
Har lite bildbrist så lekte runt i photoshop och blev halvnöjd med resultatet men hade inget annat lägga upp så fick bli detta. Har ju varit rätt upptagen idag. Första dagen på jobbet vilket gick väldigt bra. Alla är så otroligt trevliga verkligen och det är faktsikt väldigt avkopplande att hålla på med pappersarbete konstigt nog. Eller för mig är det skönt att fokusera tankarna på något annat. Har annars mått halvdant idag och har rätt svullen hals dessutom. Inte mysigt alls. Har även försökt fixa lite med bloggen men det har mest krånglat, fast jag har i alla fall fått till en informationssida till Melody - äntligen!
Har egentligen jätte mycket saker jag vill skriva om men har inte tid just nu bara. Det bara kliar i fingrarna för att jag så gärna vill skriva lite om vad som försigår i min hjärna men har inte tid bara. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: