Så mycket kärlek

 
 
 
 Nu har jag officiellt gått ut åttan och har sommarlov nu. Ska bli så otroligt skönt. På bilderna har ni mina grymt, grymt fina vänner som betyder så sjukt mycket för mig. På gruppbilderna har ni i ordningen från vänster mig, Bella, Lina, Julia och Julia. Vi tog gruppbild allihopa (förutom Olivia som var försvunnen) men fick ta bort Monica, Molly, Clara och Tess då jag var osäker på om några av dem ville att jag publicerar bilder på dem. Dock fick Clara vara med på en bild också för att hon är så fin. Mina vänner är verkligen världsbäst. Ska bli så trist att inte få se dem varje dag längre. Tänkte även tillägga att både Lina och Julia har klackskor så de är mycket längre än de egentligen är, haha. Så mycket kärlek till dessa tjejer. ♥  Kommer även sakna min klass tills vi ses igen nästa termin och även min lärare som ska sluta. Så himla trist.
Kommentarer
Signe

Nej så fina! <3

Datum: 2014-06-13 Klockan: 13:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: