Mer söta ko-bilder och rolig nyhet (!!!!)

 
 
Lite fler söta bilder från i söndags. Ska verkligen försöka fota fler av kossorna någon mer gång, när inte 95% av dem står så långt bort att man inte kan få bild på dem. Var i alla fall ute hos Melody igår då som sagt igen och hanterade henne från marken och hade lite bommar och ett hinder framme. Det började grymt bra. Först kände jag verkligen så stor skillnad sen innan och det kändes toppen, men jag råkade hålla på lite för länge vilket gjorde att hon tröttnade och då var jag inte längre ett alternativ att lyssna på så inget funkade. Fick gå och släppa henne i hagen med att ha avslutat det så. Lite trist. Vet i alla fall det till nästa gång.
 
Till den roliga nyheten då: Så här är det att Majors ägare åker iväg den 2:a april och är borta i en vecka och då ska vi ha hand om honom. Gissa hur glad jag blev?!?!? Dock missar jag de två första dagarna då jag är i Gamleby med skolan. MEN ÄNDÅ. Aaaaah. Så sjukt glad. Ska förmodligen åka ut och hälsa på honom någon gång nu, har inte sett honom på två månader. Världens finaste häst.
Kommentarer
Emma

Åååh så kul!! :D :D

Svar: Kunde inte sagt det bättre själv. :D
Sofia Krantz

Datum: 2014-03-18 Klockan: 20:01:08 Blogg/hemsida: http://emmaomelros.blogg.se
Ida ☯ the sky under the sea

Vad fina!

Svar: Tack. :)
Sofia Krantz

Datum: 2014-03-19 Klockan: 14:37:11 Blogg/hemsida: http://theskyunderthesea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: