Oh vad jag har saknat denna ponny

 
Jätte gamla på mig och världens finaste ponny. Jag insåg nu när jag var ute och skötte om honom hur sjukt mycket jag har saknat honom och vilken fantastisk häst han är.
Vid lunch ungefär rymde han ur sin box och när de väl fått in honom igen så var han jätte uppstressad. Så jag gick in till honom, satte mig i ett hörn och bara tittade ner i marken och visade mig så avslappnad jag kunde. Tillslut lugnade han ner sig, kom fram till mig och stod och luktade på mig ganska länge och stod sen kvar. Han var fortfarande uppe i varv och så fort jag höjde handen reagerade han jätte starkt. Slappnade fortfarande bara av och kunde tillslut röra honom lätt vid ganashen. Efter någon halvtimme stod han helt stilla och halvsov när jag skötte om honom. Han är så fantastisk och underbar när man ger honom den tid och respekt han förtjänar. Kändes så skönt att känna att förtroendet inte försvunnit.
Kommentarer
Emma

Så himla fina!! <3

Svar: Åh, tack. :)
Sofia Krantz

Datum: 2014-03-08 Klockan: 18:07:12 Blogg/hemsida: http://emmaomelros.blogg.se
Elin

Vad mycket han rummet nu för tiden :(

Svar: Ja. :( Så himla trist att det ska behöva hända...
Sofia Krantz

Datum: 2014-03-08 Klockan: 23:23:11 Blogg/hemsida: http://ringqvistelin.blogg.se/
Elin

Rymmer*

Datum: 2014-03-08 Klockan: 23:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: