Paint it on your mirrors, on the back of your eyelids, drown it in your stomach, sing it in every word you say

 
 
Vet inte riktigt vad jag tycker om dessa bilder egentligen. Vet inte om jag tycker om dem eller inte. 
Min dag har varit rätt psykiskt ansträngande, vissa dagar är det värre än andra. Det var i alla fall stallvärdinneridning idag och fick rida en häst som heter Senator. Till en början gick det super dåligt verkligen, han var väldigt okänslig på hjälperna vilket var konstig för mig när jag är van vid Melody nu och vi kom helt enkelt inte så bra överens. Men efter att vi körde race i galoppen, som var så himla roligt att jag bara störtlog och skrattade, så blev han positivare och då kunde jag rida med finare hjälper och då kom vi bättre överens. 
Kommentarer
Ida ☯ the sky under the sea

Jag tycker bilderna är fina :)

Bra att det blev kul tillslut med ridandet!

Svar: Tack å tack! :)
Sofia Krantz

Datum: 2014-03-23 Klockan: 00:36:50 Blogg/hemsida: http://theskyunderthesea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: