Ridpass i solnedgången

 
 
 
Igår red jag Melody en stund på ridbanan som ligger någon kilometer ifrån stallet. Det gick allt annat än bra. Dessa bilder blev väl bra men har raderat typ 90% av bilderna då det såg HEMSKT ut, usch. Hon var super spänd och flög iväg i galopp x antal gånger. Men det var helt och hållet mitt fel som inte kunde hantera situationen och som inte kan rida överhuvudtaget. Det känns så himla jobbigt verkligen. I söndags så kändes det verkligen som det här började bli något men som vanligt förstör jag det istället. Hon är en sån fantastiskt fin häst vilket jag inte gör rättvisa utan bara förstör henne så det känns som hon förtjänar bättre. Nej, jag ska inte sluta ta hand om henne, kanske bara inte sitter upp i sadeln på ett tag bara, verkligen inte men det känns som sagt jobbigt att jag aldrig kan göra något rätt.
Kommentarer
Emma

Åh rida i solnedgång är alltid något jag har velat göra, dock vet jag inte varför det inte har hänt än.. haha. Men jättefina bilder!! :)
Kram

Svar: Det är säkert jätte mysigt när man har en häst som är på bra humör. ;) Haha, nejmen tack i alla fall.
Sofia Krantz

Datum: 2014-03-12 Klockan: 21:08:07 Blogg/hemsida: http://emmaomelros.blogg.se
Josäfin Andersson

Mysiga bilder! Och hoppas det går bättre för er nästa gång, så tråkigt med dåliga stalldagar :(

Svar: Tack så mycket. :) Ja, det får vi verkligen hoppas. Så himla trist när det mest ska gå dåligt.
Sofia Krantz

Datum: 2014-03-14 Klockan: 10:28:26 Blogg/hemsida: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: