They say that just before you die, your life flashes before your eyes

 
 
Har haft en mysig häst-dag idag. Imorse var jag ute och red Fille. Han sken som en sol och var på toppenhumör. Ridningen gick bra, han var mjuk och superfin och sådär mysig som bara han kan vara. Dock gick galoppen inte särskilt bra. Han kändes rätt trött på något sätt och hade en tendens att hänga sig i högertygeln lite.
Efter det åkte jag ut till Melody. Vädret var så himla fint så vi stod ute när jag ryktade, hon var helt full av lera. Höll på i ungefär en och en halv timme och vi stod även och myste mest, hon somnade nästan när jag skulle få bort leran från ansiktet. Så fort jag slutade bad hon mig att fortsätta. Så himla mysigt att känna att hon faktiskt njöt av det i alla fall. Sen tog jag en lite kortare promenad fast med rätt mycket trav och sen fick hon stå en bra stund och äta gräs utanför stallet (översta bilden) innan jag släppte henne i hagen igen. 
Kommentarer
Stella

Haha vad söt hon är :3

Svar: Ja, det är hon verkligen. :3
Sofia Krantz

Datum: 2014-03-24 Klockan: 21:45:20 Blogg/hemsida: http://wecandoittogether.blogg.se
Josäfin Andersson

Åh vad mysigt! Härligt att våren snart är här :)

Svar: JA! Så himla skönt att slippa allt snö och iskallt väder. ;)
Sofia Krantz

Datum: 2014-03-25 Klockan: 10:58:43 Blogg/hemsida: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: