Vårkänslor

 
 
Ute på min och mammas lite promenad igår fotade jag lite blommor. 99% av bilderna blev verkligen jätte dåliga, haha, nästan skrattretande dåliga faktiskt. Men jag vet inte riktigt varför bilderna jag tar just nu sällan blir särskilt bra. Måste nog få till någon inplanera photoshoot snart. Men har faktiskt två stycken på gång. Bella frågade mig igår om jag ville fota henne och Dilba någon dag, om någon minns så fotade jag henne och hennes förra medryttarhäst Nisse för nästan två år sen, för att Dilba ska även hon ska säljas nu. Jätte trist verkligen då Bella har lagt ner så otroligt mycket tid på den superfina ponnyn och varit den som ridit in henne och allt. Sen har även jag, Bella och Julia tänkt fota någon dag så vi får hoppas att det blir av så jag kan ha lite nya bilder för en gångs skull.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: