All I want

 
Tycker denna bilden är så gullig på Melody. Vinkeln är lagom smickrande och sen underläppen är ju ett extra plus i kanten. Har varit lite dött här och ber om ursäkt för det. Men har haft ett par dåliga dagar och inte orkat bara så det är den bästa ursäkten jag kan komma med.
Igår var jag i alla fall ute hos Melody och hon fick mig direkt på bättre humör. Hästarna har flyttat till sin sommarhage nu så de går i en jätte mysig och ännu större hage. Hade ingen grimma eller något med mig då jag bara ville umgås lite. Hon kom fram och hälsade och sen frågade hon om jag inte kunde klia henne ett tag och visst kunde jag det. Sen visade hon mig runt lite i hagen och vi hoppade över ett dike tillsammans bland annat och travade upp för några backar. Hon älskar verkligen diken och uppförsbackar av någon anledning, då blir hon alltid jätte glad. Efter det skulle jag klia ännu lite till och nu visste hon knappt vart hon skulle ta vägen. Slutade jag klia bad hon mig att fortsätta och hon flyttade sig runt mig för att visa vart hon ville bli kliad. Riktigt mysigt var det verkligen och det känns så skönt att det känns som vår relation börjar ta små steg framåt nu. 
Kommentarer
Katta

Fin blogg kolla gärna in min kram!

Datum: 2014-05-10 Klockan: 11:58:41 Blogg/hemsida: http://jagkatta.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: