Allt snurrar runt tills jag tappar fotfästet totalt

Jag vet inte vad jag ska skriva, tycka, tänka, känna. Vill så gärna förklara hur jag känner men finner inget språk för att förklara det ordentligt. Massa tankar snurrar i huvudet och för det mesta vet jag inte hur jag känner. Allt händer för snabbt och jag hinner inte med. Det är svårt att inte kunna ha kontroll eller att inte förstå sin egen hjärna och sina egna känslor och tankar. Tillslut kokar det bara över helt enkelt och jag vet inte vad jag ska göra. Jag vet inte hur jag mår och jag vet inte vad jag gör. Tillslut orkar jag inte hålla allting inom mig helt enkelt. Men antar väl bara att det bara är att ta ett djupt andetag och fortsätta kämpa och hoppas på en bättre morgondag som aldrig kommer.
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: