Ebba

 
 
Något av det första Ebba sa när vi skulle ut och fota var att hon var en jätte dålig modell. Helt kass sa hon att hon var. Men det gick ganska snabbt att knäcka hål på den myten, för dålig var hon ju verkligen inte som ni ser och som ni såg i inlägget innan. Hon är ju lagom fin. ♥
 
Som ni ser har jag gjort lite småändringar i headern. Fick lite inspiration när jag gjorde Ebbas header igår så jag fixade till lite saker. Rundade av hörnen, tyckte det såg lite mer inbjudande ut då. Är verkligen väldigt nöjd med headern jag har nu faktiskt. Älskar bilden på mig och Major så sjukt mycket. 
Nu ska jag ut och cykla med Frida en sväng så hinner inte skriva mycket mer nu. Men ni får ha det så bra allihopa!
Kommentarer
EBBA LAGERSTRÖM

Men åh, kan inte beskriva med ord hur glad jag blev över dom fina orden. Du ska veta hur glad jag är över att just du är min vän. <3

Din nya header blev jätte fin verkligen, passar som handen i handsken i din blogg! <3
Kramisar! <3

Datum: 2014-05-19 Klockan: 21:07:14 Blogg/hemsida: http://ebbalagerstrom.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: