Grym dag med grymt sällskap

 
 
 
Har haft en grymt bra dag tillsammans med mina grymt fina vän Ebba idag. Vi syns inte så ofta så var riktigt roligt. Vi har gjort lite allt möjligt, hälsat på hos hästarna ute i Melodys stall och Ebba kärade ner sig i nordsvensken som står där. Så typiskt henne, hahaha. Sen var vi ute och fotade ett tag för en ny header jag håller på och fixar åt henne och för att hon ska få lite nya bilder. Annars har vi bara  pratat massor. Hon är verkligen en grymt fin vän så det är synd att vi inte hinner ses oftare. Mår bra när jag är med henne och har lyckats med att hålla humöret uppe hela dagen idag vilket känns bra. 
Kommentarer
EBBA LAGERSTRÖM

Åh vad glad jag blir Sofia. <3
Kan inget annat än att säga desamma, du är själv en grymt fin person som jag älskar att umgås med, har verkligen riktigt roligt med dig. Tack för en grym bra dag!
Kram!

Datum: 2014-05-18 Klockan: 21:04:03 Blogg/hemsida: http://ebbalagerstrom.horseworld.se
Emma

Åh gud vad snällt! Skickar mejl lite senare ikväll ang. designen :) Men du kan gärna logga in på min blogg och lägga in designen, ifall det är lättast!:)

Datum: 2014-05-19 Klockan: 15:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: