Today in pictures

 
 
 
Tre bilder från dagen. Åkte ut till stallet efter skolan och hade lite kravlöst umgänge med Melody. Hon ville bli kliad en stund först men sen vandrade vi bara runt i hagen i en och en halv timme. Det var i alla fall jätte mysigt ändå. Var så fridfullt att se alla fyra hästar gå runt och beta helt avslappnade och nöjda. Man glömmer lätt sånt när man bara fokuserar på att det måste hända saker hela tiden, vilket jag lätt gör. Riktigt avkopplande var det också när hästarna var så lugna med min närvaro, det var skönt att kunna koppla bort tankarna och bara fokusera på vad som hände runt omkring mig just då. 
Åt även världens godaste middag som jag fixade iordning själv, cucumber rolls. Så sjuuuukt gott verkligen!
Kommentarer
Elin

Mysig sista bilden är, älskar att bara umgås med hästar i hagen, det är avslappnande. :)

Datum: 2014-05-13 Klockan: 21:30:55 Blogg/hemsida: http://ringqvistelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: