Trött katt och glad kanin

 
 
 
Tre dagsfärska bilder. Qastor har varit ute rätt mycket idag men hållts sig rätt nära huset ändå och annars har han mest sovit. Han är rätt rädd för Mario, vår kanin, medan Mario är jätte intresserad av Qastor. Mario sprang förövrigt runt och var superglad och studsade runt i glädjeskutt.
 
Idag var jag faktiskt och red på ridskolan. Jag fick rida en jätte söt connemara-ponny som heter Zander. Har ridit honom en gång tidigare men då hade han verkligen inte en bra dag. Idag var han på mycket bättre humör, han går förövrigt på hackamore. Vi skrittade ut en bit och red sen på banan. Han är en rätt segstartad häst men när han väl är igång i den gångarten håller han igång rätt lätt. Dock blev det ingen galopp för oss idag. Så fort jag la om skänklarna tog det tvärstopp så gav snabbt upp med det. Han hade gått innan så det är inte helt oförståeligt om han inte hade lust att galoppera. I övrigt gick det helt okej.
Kommentarer
Molly

Älskar verkligen bilden på kaninen!:3 Skärpan, fokuset och färgerna är top notch!

Svar: Tack så hemskt mycket, Molly! :)
Sofia Krantz

Datum: 2014-05-03 Klockan: 20:51:48 Blogg/hemsida: http://nordwest.blogg.se
Stella

Jag gick förbi där när du red, det såg så harmoniskt och trevligt ut! (:

Datum: 2014-05-08 Klockan: 17:59:58 Blogg/hemsida: http://wecandoittogether.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: