You're not the one

 
Bilden över visar lite hur jag känner mig just nu. Helt snurrig i huvudet av att ha suttit med bloggdesign åt Emma ett par timmar nu. Det har strulat massor så har velat slita av mitt hår flera gånger, men samtidigt är det jätte roligt och börjar nästan bli klar nu i alla fall. Vet jag inte riktigt om jag är nöjd dock. 
 
Ska verkligen få till någon tid att skriva lite tidsinställda eller så. Men har knappt någon tid över alls just nu. 
Men nu ska jag nog gå och börja göra mig i ordning för att sova innan jag somnar här framför skärmen. 
Kommentarer
Emma

Det blir nog jättenbra ska du se, älskar dina designer :)

Datum: 2014-05-22 Klockan: 22:13:23 Blogg/hemsida: http://emmaomelros.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: